Pelimieskerho

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Jatkoa pelimieskerho.foorumi.biz sivulle, )


+13
Tekijä
­­­­­­­­­­
WhiteMagnet
viihdearvo
Magikarppi
Parabolic
I-Ching
Admin
nickm
ProjectHKI
Orfeus
MenestyjäMies
J219J
17 posters

    Jäsen esittelyt

    avatar
    J219J


    Viestien lukumäärä : 9
    Join date : 03.05.2013

    Jäsen esittelyt  Empty Jäsen esittelyt

    Viesti kirjoittaja J219J To Toukokuu 09, 2013 5:35 am

    Aatelin tehä tälläsen langan jossa porukka voi esitellä ittensä, ois hyvä tietää vähän toisistaan ennekun lähetään radalle/sargaa.

    Okei kerran kun tein tämän langan niin aloitan itse.
    Kompastuin Neil straussin videoon youtubessa (noin 1kk sitten) ja vähän ajan päästä päätin ostaa " The game:in"  ja tietysti heti kun luin ( kuuntelin sen kun ostin äänikirjan) heräsi mielen kiinto tähän PUA kulttuuriin,


    Viimeinen muokkaaja, J219J pvm Ma Heinä 22, 2013 3:01 am, muokattu 2 kertaa
    avatar
    MenestyjäMies


    Viestien lukumäärä : 1
    Join date : 24.05.2013

    Jäsen esittelyt  Empty Vs: Jäsen esittelyt

    Viesti kirjoittaja MenestyjäMies Pe Toukokuu 24, 2013 6:34 pm

    Tähän näköjään esittäydytään joten kerron vähän itsestäni.

    Olen parikymppinen jäbä Helsingin Pikku-Huopalahdesta.
    The Game luettu n. 2v sitten ekan kerran, jonka jälkeen muita materiaaleja on tultu opiskeltua satunnaisesti.
    Viimeaikoina kiinnostus panostaa sosiaalisiin taitoihin on kasvanut, jonka myötä suunnitelmallisena ihmisenä olen tehnyt selviä suunnitelmia miten kehittyä nopeasti erittäin taitavaksi Artistiksi.

    Kiinnostaisi myös löytää hyviä tyyppejä eli samanhenkistä porukkaa kasvamaan kanssani tällä menestyjän polulla.

    Etsin erityisesti henkilöä jolla on kohtuullisen OK englannin taito, jotta voitaisiin saada nopeammin suomennettua/kirjoitettua keräämääni kokeiltavaa hyvää käyttövalmista materiaalia (PUA: kuvioita, temppuja, rutiineja, kysymyksiä ym.) käyttöön.

    Pystyn myös opettamaan ihmisiä sargailemaan paremmin pienimuotoisesti.

    Eli Jos haluat pitää hauskaa, oppia nopeasti hyödyllisiä asioita ja tehdä kanssani nopeasti kehittäviä sosiaalisia harjoituksia ym. hyödyllistä, niin ota yksityisviestillä yhteyttä niin ehkä tehdään tavotteista totta.

    avatar
    Orfeus


    Viestien lukumäärä : 5
    Join date : 16.05.2013

    Jäsen esittelyt  Empty Vs: Jäsen esittelyt

    Viesti kirjoittaja Orfeus To Toukokuu 30, 2013 12:39 pm

    Olin keskustelemassa entisellä pelimieskerholla samalla nimimerkillä Orfeus. Tulin vasta sinkuksi eli olisin vapaa sargaamaan ja sitä opettelemaan käytännön läheisesti, mutta myös teoreettisesti, monipuolisesti ja kikkailevastikin.

    Haluaisin löytää Hypnoosimateriaalia lisää jonka ehdin poistaa siis eroottista hypnoosia ja tavallista hypnoosia - en muista nimiä mutta oli monia videoita kurseista englanniksi ja sen lisäksi mp3 ja e-kirjoja - kertokaa jos tulee mieleen?
    Samoin olen kiinnostunut hyvästä PUA ja muusta itsensä kehittämis materiaalista.

    Lyhyesti itsestäni olen 26 vuotias, asun Helsingissä ja minulla on paljon mielipiteitä ja ajatuksia eli näistä ei ole puutetta - puutteita on lähestymis ujous ja lähinnä siinäkin tapa koska on epäsuomalaista olla tuntemattomia kohtaan selvinpäin aktiivinen eli kokeneemmat PUAt olisi tervetulleita potkimaan vähän eteenpäin alussa niin päiväpelissä kuin yöpelissä ja tietenkin haluan saada tieto-taitoa ja myös jakaa sitä ilman hyötytarkoitusta(hyvää seuraa en siksi laske).


    Haluan kehittyä oikeasti hyväksi PUA:ksi - naisia saisin ilmankin, mutta koen että siitä olisi todella paljon hyötyä kuvataiteilijan ja yökerhonomistajan ammatissa(mikä on haave/tavoite) ja sen lisäksi se on mitä parasta elämänlaadun parannusta ja minua kiinnostaakin itsensä kehittäminen sen kaikissa muodoissa.


    Viimeinen muokkaaja, Orfeus pvm La Syys 07, 2013 7:24 am, muokattu 1 kertaa
    avatar
    Orfeus


    Viestien lukumäärä : 5
    Join date : 16.05.2013

    Jäsen esittelyt  Empty Vs: Jäsen esittelyt

    Viesti kirjoittaja Orfeus To Toukokuu 30, 2013 1:30 pm

    Löytyi jo se oli Mark Cunningham - siis eroottinen hypnoosi.
    avatar
    ProjectHKI


    Viestien lukumäärä : 5
    Join date : 16.04.2013
    Paikkakunta : Helsinki

    Jäsen esittelyt  Empty ProjectHKI

    Viesti kirjoittaja ProjectHKI Pe Toukokuu 31, 2013 3:30 am

    ACHTUNG!

    Huomasin ettei itselläni ole yhtään mitään raporttia tms. täällä, joten päätin tylsänä työpäivän korjata tilanteen ja kertoa jotain Project Hki:stä, sen asukkaista ja itsestäni

    Project HKI:n nimestä ei varmaan ole kellään epäselvää -> THE GAME!
    Olin jo haaveillut pitkään jostain vastaavanlaisesta ja välittömästi muutettuani penthouseen, tiesin että tässä paikassa on niii-iin paljon potentiaalia kun tarvitsen, sijainti on loistava ja puitteet erinomaiset. Seuraavaksi piti päästä kalifiksi kalifin paikalle, ja n. puolen vuoden odottelun jälkeen asia onnistui. Minusta tulisi uusi päävuokralainen. Vanhan päävuokralaisen siirryttyä sivuun ensimmäisenä tekona potkin 2 kpl vanhoja asukkaita pois tieltäni. Divide et impera

    Vanhoista asukkaista ja uusista tulokkaista sainkin aikalailla sopivan porukan kasaan. Mastermind, Innuendou, Oliver, Mr. E, Palomies, M, Lumikki ja allekirjoittanut. 7 miestä, yksi nainen. Lumikki ja seitsemän känniääliötä

    Kaikki talon miesasukkaat ovat tavalla tai toisella tietoisia pelistä, tai sanotaanko näin että peliä ei puutu keneltäkään. Lumikin olemme pitäneet "ulkona" koska tietohan lisää tuskaa, ja (oman) pelin kirjoittamaton sääntöhän on että naisille ei kerrota mitään pelistä! Tämäkin asia on kantapään kautta opittua

    Skene ystävällinen penthouse vs Sargaus luola!

    Project HKI:ssä ainakin omalta osaltani pyrin ensimmäiseen vaihtoehtoon. Hieno kämppä, missä on hyvät puitteet houkuttaa luontaisesti ihmisiä viihtymään siellä, kunnes taas poikamiesboxi (lue: crackluola) joka karkottaa kaikki naiset ovesta sisään tultuaan ei ehkä ole paras mahdollinen vaihtoehto..

    Project ei ole vielä lähimaillakkaan valmis, eikä välttämättä tule ikinä olemaankaan valmis. Aina löytyy jotain kehitettävää, ja muutos on ikuista. Toivottavasti se kumminkin kestää pidemmän aikaan, ja jos joskus vaikka muutan pois sieltä (ei tod. näk), niin olisi mahtavaa että perinnettä jatkettaisiin ja skene ystävällinen penthouse pysyisi vieraileville tähdille majapaikkana!



    -Kete-
    avatar
    nickm


    Viestien lukumäärä : 11
    Join date : 11.04.2013
    Ikä : 30
    Paikkakunta : Lahti

    Jäsen esittelyt  Empty Vs: Jäsen esittelyt

    Viesti kirjoittaja nickm La Kesä 01, 2013 9:34 am

    Vielä muutamia vuosi sitten olin aivan surkea naisten kanssa. Yläasteella olin melkein ainoita luokaltani joka ei ollut seurustellut, muut jotka eivät olleet seurusteelleet olivat jonkin laisia nörttejä tai muuten vain hieman omalaatuisia. Minulla oli reilusti kavereita ja melkein kaikki koulusta tunsivat/tiesivät minut. Eli en ollut yläasteella nobody, mutta ongelmani oli se, kun en uskaltanut jutella hyvännäköisille naisille vaan heidän seurassaan olin todella hiljainen. Olin silloin jo sosiaalinen, mutta sosiaalisuus tippui aina 0, kun tuli kauniita naisia seuraan. Itseluottamusta minulla ei ollut ollenkaan naisia kohtaan. Silloin minun päätavoitteeni oli saada vain tyttöystävä itselleni.
    Lukioon siirryttyäni sain nopeasti uusia ystäviä ja heidän kauttaan ns väkisinkin tutustui kauniisiin naisiinkin, bileissä ja vapaa ajalla. Joten silloin sosiaalisuuteni alkoi nousta myös naisen seurassa, mutta kaikki jäivät kaveri/tuttu asteelle. Ensimmäinen pokaus tapahtui vähän ennen kuin täytin 17. Olimme isoissa bileissä kaverin kautta ja kännissä multa hävisi täysin sosiaalinen pelko, joten sain iskettyä bileiden järjestäjän. Vuoden verran muutamia samanlaisia pokauksia sattui, minkä jälkeen kyllästyin tilanteeseeni, kun en saanut selvinpäin aikaiseksi mitään.

    Vähän jälkeen täytettyäni 18, olin saanut baarista hyvän ystävän joka pakoitti minua lukemaan pelimies kirjan. No luin sen selailemalla läpi koska en koskaan ole tykännyt kirjojen lukemisesta. No siitä innostuin kovasti, kun huomasin että vaikka on ihan 0 naisten kanssa niin voi kehittyä vaikka miten hyväksi. No aloimme saman kaverin kanssa käymään baareissa ja aluksi se meni siihen että joko hän hommasi minut johonkin settiin, tai potki minua avaamaan. Aluksi ei tullut mitään ihmeellisiä tuloksia, mutta lähestymis pelko tippui ja sen jälkeen pikku hiljaa tuloksiakin alkoi tulemaan. Tässä vaiheessa aloin pitkästä aikaan olemaan paljon onnellisempi.
    Nykyinen tilanne.
    Ikää on nytten 19. Pakko myöntää että en ole vieläkään seurustellu, huomattuani että hauskaa voi pitää ilman minkäänlaisia sitoutumisia ja taisi olla ns pien pakkomielle nuorempana ja luuserina. Mutta totta kai haluan seurustella, kunhan tapaa vain sellaisen naisen joka vie jalat alta.
    Onnistumisia on tullut hyvin ja kaatojakin on ihan hyvin. Olen saanut viimeisen vuoden aikana paljon kavereita, itseluottamus on erittäin korkealla ja en ole koskaan ollut näin onnelinen.

    -nickm kuittaa
    avatar
    Admin
    Admin


    Viestien lukumäärä : 27
    Join date : 06.04.2013

    Jäsen esittelyt  Empty Vs: Jäsen esittelyt

    Viesti kirjoittaja Admin Su Kesä 02, 2013 11:30 am

    Kyllä se siitä lähtee! ;D

    Mukavaa, että foorumilla ollaan aktiivisia.
    avatar
    käyttäjä
    Vierailija


    Jäsen esittelyt  Empty Pelimiesguru, Mysteryn metodi

    Viesti kirjoittaja käyttäjä Pe Kesä 07, 2013 6:05 am

    pleieri.blogspot.com/2013/05/pelimiesguru.html

    pleieri.blogspot.com/2013/04/mysteryn-metodi.html
    avatar
    Admin
    Admin


    Viestien lukumäärä : 27
    Join date : 06.04.2013

    Jäsen esittelyt  Empty Vs: Jäsen esittelyt

    Viesti kirjoittaja Admin La Kesä 08, 2013 8:06 am

    Pitää nyt vielä sanoa, että en moderoi liittyjiä/käyttäjiä mitenkään, eli täällä voi olla ihan täysin anonyyminä. Orfeus - voisi olla esim ihan fiksua napata omat tunnistetiedot pois, jos joku pokaamasi nainen joskus päätyy lukemaan tätä...

    Ps. Hienoja kuvia muuten ;D

    PKI-Helsinki kuulostaa hienolta järjestelyltä! Varmasti opitte toisiltanne kun pojat sparraa toisiaan! Mikä on keski-ikä boksissa?
    avatar
    Admin
    Admin


    Viestien lukumäärä : 27
    Join date : 06.04.2013

    Jäsen esittelyt  Empty Vs: Jäsen esittelyt

    Viesti kirjoittaja Admin La Kesä 08, 2013 8:24 am

    Tietääkö joku tämän pleijeri-kaverin? Oiskohan mahdollista, että mainitsisi tämän meidän pelipaikan kommenteissa tms. jotta saatais tietoa kiinostuneille?
    I-Ching
    I-Ching


    Viestien lukumäärä : 112
    Join date : 25.04.2013
    Ikä : 35

    Jäsen esittelyt  Empty Vs: Jäsen esittelyt

    Viesti kirjoittaja I-Ching La Kesä 08, 2013 4:51 pm

    Pleijeri taitaa olla kaikkia pelimiesyhteisöjä/foorumeja vastaan, tällainen käsitys on minulle muodostunut. Tulkoon itse korjaamaan mikäli olen väärässä. Luulen, että hän on jo vieraillut tällä sivustolla.
    avatar
    ProjectHKI


    Viestien lukumäärä : 5
    Join date : 16.04.2013
    Paikkakunta : Helsinki

    Jäsen esittelyt  Empty Vs: Jäsen esittelyt

    Viesti kirjoittaja ProjectHKI Ti Kesä 11, 2013 2:28 pm

    Admin kirjoitti:Orfeus - voisi olla esim ihan fiksua napata omat tunnistetiedot pois, jos joku pokaamasi nainen joskus päätyy lukemaan tätä...

    <<--- been there.. ei oo fiksua esiintyä missään avonaisella foorumilla tunnistettavilla tiedoilla.
    Mulle kävi tosi paskasti 1/4 osa kuukautta sitten Rolling Eyes

    - Oliver
    avatar
    Parabolic


    Viestien lukumäärä : 41
    Join date : 25.06.2013

    Jäsen esittelyt  Empty Vs: Jäsen esittelyt

    Viesti kirjoittaja Parabolic Ti Kesä 25, 2013 12:26 pm

    Täältä kirjottelee vähän päälle parikymppinen opiskelija. Tätä pua juttua oon seurannut muistaakseni jonkun 5 vuotta, eli siis melko nuorena tutustuin aiheeseen.

    En ole koskaan välittänyt "tekniikkapelistä", siis näistä mysteryn tempuista, kuutioista tms. mitä ovatkaan. Kun aloin näitä juttuja lukemaan muistaakseni sillon monella oli muutos tekniikkapelistä naturaalimpaan suuntaan ja itseäni ei koskaan tuo tekniikkapeli kiinnostanut. Ei se mitään jos muut niitä käyttää, en dumaa, mutta minua se ei ole napannut.

    Pelistä noin ylipäätään: en ole koskaan lähtenyt tarkoituksella naisia metsästämään. En ole lähtenyt ikinä tarkoituksella "sargaamaan". En lähde keittoamaan naisten takia jne jne. Mutta totta kai paikasta riippumatta lähestyn yms. Sen sijaan suhtaudun tähän kokonaisvaltaisempana asiana: kehittymisenä paremmaksi ihmiseksi jne. Varmaan tämä on yhteydessä tuohon miten tekniikkapeli ei ole koskaan minua kiinnostanut? Pyrin kuitenkin parantamaan itseäni henkilönä, ja olen havainnut positiivisia muutoksia itsessä - toki myös naismenestyksen suhteen!

    Oikeastaan suhtautuminen asiaan on samanlainen kuin Jäppisellä tässä tekstissä: https://pelimieskerho.palstani.com/t3p15-edellisesta-foorumista-ja-muuta#29

    Suomalaisiakin foorumeja aiheesta olen lukenut, mutta mikään aktiivisin käyttäjä en ole ollut, kuitenkin sen verta aktiivisesti ettei käyttäjätilejäni sentään passiivisuuden takia ole poistettu. Laitan omia näkemyksiä, osa on materiaaleista opittuja ja osa omia ajatuksia aiheesta, ja jos näette niissä jotain virheellistä tietoa tms., niin tuomitkaa ehdottomasti. Opinpahan lisää.

    Edit: pleieristä en tiedä, mutta onpahan outo "jäsen esittely" vierailijana postata linkki omaan blogiin joka kertoo mysterystä.
    avatar
    Magikarppi


    Viestien lukumäärä : 2
    Join date : 17.07.2013

    Jäsen esittelyt  Empty Vs: Jäsen esittelyt

    Viesti kirjoittaja Magikarppi Ke Heinä 17, 2013 3:22 pm

    Moro kaikille, täällä Magikarppi!

    Oon ollut pelissä reilun vuoden, lähestyen muijia alusta alkaen. Asun Oulun seudulla. Pelin kautta oon kehittyny ja kasvanu ihmisenä aivan järettömästi. Tulokset muijien kanssa ei ole mitään päätä huimaavia, mutta tärkeintä on olla sillä polulla kohti mestariutta. Kohta on lähtö Australiaan talveksi, niin jospa sitä siellä tapais muutaman oikeen "PUA":n ja sais muutenkin oman geimin uudelle tasolle.
    avatar
    viihdearvo


    Viestien lukumäärä : 1
    Join date : 07.08.2013

    Jäsen esittelyt  Empty Vs: Jäsen esittelyt

    Viesti kirjoittaja viihdearvo Ma Elo 12, 2013 10:25 pm

    Moro kaikille, Vaasan suunnalta huhuilee Viihdearvo

    Viime marraskuusta asti harjoitettu säännöllisen epäsäännöllistä sargeemista. Olen oikeastaan vain katsonut RSD materiaalia Youtubessa. Menestystä on tullut hyvin ja itsetunto on noussut paljon. Ulkonakäynnin ja lähestymisien myötä myös teoriapuolta voi katsastella Täysin uusiksi.. Tärkeintä on aktiivinen ulkonakäynti ja ns Stateen pääsy jolloin kaikkia oudoimmatkin jutut ja konseptit tuntuvat toimivan Smile
    I-Ching
    I-Ching


    Viestien lukumäärä : 112
    Join date : 25.04.2013
    Ikä : 35

    Jäsen esittelyt  Empty Vs: Jäsen esittelyt

    Viesti kirjoittaja I-Ching Ma Elo 26, 2013 2:26 pm

    viihdearvo kirjoitti:Moro kaikille, Vaasan suunnalta huhuilee Viihdearvo

    Viime marraskuusta asti harjoitettu säännöllisen epäsäännöllistä sargeemista. Olen oikeastaan vain katsonut RSD materiaalia Youtubessa. Menestystä on tullut hyvin ja itsetunto on noussut paljon. Ulkonakäynnin ja lähestymisien myötä myös teoriapuolta voi katsastella Täysin uusiksi.. Tärkeintä on aktiivinen ulkonakäynti ja ns Stateen pääsy jolloin kaikkia oudoimmatkin jutut ja konseptit tuntuvat toimivan Smile
    Minulla asuu sukulaisia Vaasassa. Jos/Kun tulee joskus yökyläiltyä siellä päin, olisi mukava tavata! Fontanassa olen kerran käynyt, asiallinen paikka.
    avatar
    WhiteMagnet


    Viestien lukumäärä : 10
    Join date : 21.09.2013

    Jäsen esittelyt  Empty Vs: Jäsen esittelyt

    Viesti kirjoittaja WhiteMagnet La Syys 21, 2013 11:16 pm

    Moi.

    Tutustuin joskus useita vuosia sitten erinäisiin pelimiesteorioihin. Sain itse asiassa tuolloin vahingossa käsiini Ross Jeffriesin äänitteen Unstoppable Confidence. Luulin, että kyseinen äänite on tarkoitettu yleistä itsevarmuuden kohottamista varten, mutta kun aloin kuunnella sitä, tajusin, mistä on kyse. Sitä myöten aloin tutustua muihinkin RJ:n materiaaleihin. Opin ja oivalsin paljon.

    Jumitin kuitenkin useamman vuoden ajatukset kiinni eräässä tietyssä naisessa. Asenteeni liittyen seksiin ja seurusteluun taisivat olla hyvin jäykät ilman, että edes itse tiedostin sitä. Luulin olevani avoin, koska olen muutoin avoin ja erittäin helposti lähestyttävä.

    Ehkä minussa on ollut sellaista tiettyä kiltin miehen syndroomaa. Naiset kyllä usein pitävät minusta ja minulla on paljon naispuolisia kavereita. Osaan siis kenties liiankin hyvin olla naisten kanssa tekemisissä tavalla, jolla en varsinaisesti ”yritä mitään”. Seksuaalisuus on ollut vähän niin kuin poisriisuttuna.

    Tietystihän se pidemmän päälle alkaa turhauttaa, kun on tarpeeksi kauan ilman seksiä. Minulla on kuitenkin sellainen olo, että jos en vie keskustelua jollakin tavoin seksin suuntaan, niin todennäköisyydet seksuaaliseen kanssakäymiseen lienevät aika pienet.

    Päätinkin nyt kirjautua tänne foorumille, koska ajattelin, että voisin jakaa täällä ajatuksia muiden kanssa. Ja jos hyvin käy, niin ehkä täältä löytyy muita, jotka asuu samalla paikkakunnalla, niin voidaan lähteä sargaamaan.
    I-Ching
    I-Ching


    Viestien lukumäärä : 112
    Join date : 25.04.2013
    Ikä : 35

    Jäsen esittelyt  Empty Vs: Jäsen esittelyt

    Viesti kirjoittaja I-Ching Su Syys 22, 2013 8:56 am

    Mielestäni kaikkien pokaamisesta kiinnostuneiden kannattaisi ainakin jossain vaiheessa tutustua NLP:hen ja SS:ään. Tietysti RJ:n lisäksi maininnan arvoisia ovat myös Bishop, In10se, Major Mark ja Swingcat näin nyt aluksi. Tervetuloa foorumille!
    avatar
    WhiteMagnet


    Viestien lukumäärä : 10
    Join date : 21.09.2013

    Jäsen esittelyt  Empty Vs: Jäsen esittelyt

    Viesti kirjoittaja WhiteMagnet Su Syys 22, 2013 9:20 am

    Joo, itse asiassa NLP, SS (speed seduction?) ja RJ ovat meikäläiselle ne tutuimmat. Noista muista mainitsemistasi en sitten olekaan kuullut. Paitsi lieneekö Mark se tyyppi, joka on ollut monissa RJ:n seminaareissakin. Mutta pitääpä siis tutustua noihin muihinkin.

    NLP:stä ja RJ:n seteistä on ollut ainakin meikäläiselle todella merkittävästi hyötyä. Teini-iän lopulla kuilu kasvaa pick uppauksen mestariksi oli vain sitten lopulta liian suuri. Alkuun näytti todella hyvältä, opin paljon sosiaalisemmaksi ja alkoi vaikuttaa, että herätän vastakkaisessa sukupuolessa selvästi kiinnostusta. Sitten jostakin iskivät pelot, jokin vanha, ties mistä omaksuttu uskomusjärjestelmä löi sellaiset kuilut eteen, että kesti aikansa järkkäillä omaa maailmankuvaa hieman toimivampaan asentoon.
    I-Ching
    I-Ching


    Viestien lukumäärä : 112
    Join date : 25.04.2013
    Ikä : 35

    Jäsen esittelyt  Empty Vs: Jäsen esittelyt

    Viesti kirjoittaja I-Ching Su Syys 22, 2013 2:10 pm

    Kun liittyy Ross Jeffriesin sähköpostilistalle, saa ilmaiseksi hyvää materiaalia. Luen tällä hetkellä SS Seminar transcriptiä, jossa Major Mark esiintyy. Bishopin, Swingcatin ja In10sen matskua löytyy sitten pualibistä, jonka linkítin osioon Hyviä linkkejä PUA-touhuihin (?).

    NLP on itselläni pitkän ajan projekti ja en edes välttämättä aio ikinä juurikaan sitä pokaamisessa käyttää, aika näyttää. Sisäpeliä voi toki myös NLP:llä hioa ja tähän halusin itsekin löytää uutta näkökulmaa.

    Bishop's Journal saattaisi kiinnostaa sinua:

    http://www.scribd.com/doc/19090105/eBook-PDF-Michael-Bishop-Speed-Seduction-Bishops-Journal
    avatar
    ­­­­­­­­­­


    Viestien lukumäärä : 51
    Join date : 06.10.2013

    Jäsen esittelyt  Empty Vs: Jäsen esittelyt

    Viesti kirjoittaja ­­­­­­­­­­ Su Loka 06, 2013 5:38 am

    ­­


    Viimeinen muokkaaja, Project Mielenrauha pvm Ma Joulu 02, 2013 6:53 am, muokattu 1 kertaa
    avatar
    ­­­­­­­­­­


    Viestien lukumäärä : 51
    Join date : 06.10.2013

    Jäsen esittelyt  Empty Vs: Jäsen esittelyt

    Viesti kirjoittaja ­­­­­­­­­­ Su Loka 06, 2013 7:00 am

    ­­


    Viimeinen muokkaaja, Project Mielenrauha pvm Ma Joulu 02, 2013 6:53 am, muokattu 1 kertaa
    avatar
    Parabolic


    Viestien lukumäärä : 41
    Join date : 25.06.2013

    Jäsen esittelyt  Empty Vs: Jäsen esittelyt

    Viesti kirjoittaja Parabolic Su Loka 06, 2013 7:18 am

    Plleierin blogi on paskaa. Joskus oli sellainen radio-ohjelma, jossa soitettiin paskoja biisejä paljon, ja katsottiin paraneeko ne biisit sillä että niitä soitetaan paljon ts. pakkosyötetään kuuntelijoille. En muista ohjelman nimeä. Ehkä pleierillä on sama strategia käytössä?
    I-Ching
    I-Ching


    Viestien lukumäärä : 112
    Join date : 25.04.2013
    Ikä : 35

    Jäsen esittelyt  Empty Vs: Jäsen esittelyt

    Viesti kirjoittaja I-Ching Su Loka 06, 2013 7:47 am

    Ehkä sitten jatketaan keskustelua täällä, kun meillä on täällä nyt itseni lisäksi ainakin yksi aktiivinen kirjoittaja. Pleieri taistelee tuulimyllyjä vastaan, vähän surullista kyllä, enkä tiedä kauanko viitsin sitä enää katsella Rolling Eyes .
    avatar
    ­­­­­­­­­­


    Viestien lukumäärä : 51
    Join date : 06.10.2013

    Jäsen esittelyt  Empty Vs: Jäsen esittelyt

    Viesti kirjoittaja ­­­­­­­­­­ Su Loka 06, 2013 8:22 am

    ­­


    Viimeinen muokkaaja, Project Mielenrauha pvm Ma Joulu 02, 2013 6:53 am, muokattu 1 kertaa

    Sponsored content


    Jäsen esittelyt  Empty Vs: Jäsen esittelyt

    Viesti kirjoittaja Sponsored content


      Kellonaika on nyt Pe Huhti 26, 2024 6:30 am