Pelimieskerho

Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

Jatkoa pelimieskerho.foorumi.biz sivulle, )


+13
Tekijä
­­­­­­­­­­
WhiteMagnet
viihdearvo
Magikarppi
Parabolic
I-Ching
Admin
nickm
ProjectHKI
Orfeus
MenestyjäMies
J219J
17 posters

    Jäsen esittelyt

    I-Ching
    I-Ching


    Viestien lukumäärä : 112
    Join date : 25.04.2013
    Ikä : 35

    Jäsen esittelyt  - Sivu 2 Empty Vs: Jäsen esittelyt

    Viesti kirjoittaja I-Ching Su Loka 06, 2013 9:24 am

    Fair enough, jatketaan vaikka sitten Suomi24:ssä joskus, tosin uskon tarvitsevani siitä palstasta taukoa aina välillä ja saatan vaihtaa nimimerkkiäkin silloin tällöin jatkossa (Privaa voin sitten halutessani sinulle laittaa tällä nimellä).

    Tännekin varmaan jatkossa vielä kirjoittelen, voi olla, että harvemmin. Nettideitissä pitää kiirettä tällä hetkellä, tänäänkin on ollut aika intensiivistä Cool .
    avatar
    ­­­­­­­­­­


    Viestien lukumäärä : 51
    Join date : 06.10.2013

    Jäsen esittelyt  - Sivu 2 Empty Vs: Jäsen esittelyt

    Viesti kirjoittaja ­­­­­­­­­­ Su Loka 06, 2013 9:37 am

    ­­


    Viimeinen muokkaaja, Project Mielenrauha pvm Ma Joulu 02, 2013 6:54 am, muokattu 1 kertaa
    avatar
    Tekijä


    Viestien lukumäärä : 1
    Join date : 06.10.2013

    Jäsen esittelyt  - Sivu 2 Empty Vs: Jäsen esittelyt

    Viesti kirjoittaja Tekijä Ma Loka 07, 2013 12:52 am

    Moi!

    Olen 29 v , ja Helsingissä asustelen. Olen melko pitäkään ollut harrastuksen parissa, ja ajatukset ja tavat lähestyä asiaa ovat muuttuneet moneen kertaan. Aktiivisuus on kanssa jonkin verran kausiluonteista, aktiivisuus on sidottu minkätyylistä elämää viettää. Kannatan kaikenlaista itsensä kehittämistä ja hyvää meininkiä.

    Olen kehittynyt paljon, mutta matkaa on vielä tavoitteisiini. Ihan viimeaikoina olen kuitenkin ottanut nopeampia kehitysaskeleita, ja sargaaminen alkaa tuntumaan pikkuhiljaa hauskalta. Samanhenkiset tuttavuudet ja sargausseura on aina tervetullutta.
    I-Ching
    I-Ching


    Viestien lukumäärä : 112
    Join date : 25.04.2013
    Ikä : 35

    Jäsen esittelyt  - Sivu 2 Empty Vs: Jäsen esittelyt

    Viesti kirjoittaja I-Ching Ma Loka 07, 2013 2:52 am

    Tervetuloa! Kyllähän täältä porukkaa Helsingistä löytyy, itse vaikutan Tampereen suunnalla.
    avatar
    unelma


    Viestien lukumäärä : 27
    Join date : 13.10.2013

    Jäsen esittelyt  - Sivu 2 Empty Vs: Jäsen esittelyt

    Viesti kirjoittaja unelma Su Loka 13, 2013 7:30 am

    .


    Viimeinen muokkaaja, unelma pvm To Loka 24, 2013 3:54 pm, muokattu 1 kertaa
    I-Ching
    I-Ching


    Viestien lukumäärä : 112
    Join date : 25.04.2013
    Ikä : 35

    Jäsen esittelyt  - Sivu 2 Empty Vs: Jäsen esittelyt

    Viesti kirjoittaja I-Ching Su Loka 13, 2013 7:42 am

    unelma kirjoitti:Moikka kaikille,

    päätin rekisteröityä tälle palstalle "vielä kerran". Olen ollut aijemmin sargaaja-foorumilla ja edellisellä pelimieskerho foorumilla joka ns lopetettiin kuin tuhka tuuleen. Toisaalta olin kyllä jo niihin aikoihin ehkä itse väistymässä sivuun kyseiseltä sivulta, koska en katsonut kyseistä saittia enää tarpeelliseksi. Nykyään minulla on monenlaista suunitelmaa miten jatkan elämässäni eteenpäin. Kumminkin minulle jäi hieman hampaan koloon se että palsta tuhottiin mitään erillistä varoitusaikaa. Sain pelastettua omat kirjoitukseni ennen palstan tuhoutumista. Se miksi jouduin ne tallentamaan kyseiseltä saitilta oli se, että oma koneeni meni sekaisin yhdessä vaihessa ja se piti formatoida niin kaikki meni kuin kankkulan kaivoon.

    Jos tämä varoitusaika oli jossain tullut niin joku voi sen "korjata", mutta minulla se meni ohi. Päätin tulla vilkaisemaan tätä kyseistä sivua joka nyt on pystyssä ja voisin veikkaa, että täällä käydään täysin samoja asioita läpi kuin edellisissäkin. Seurasin myös foorumin tilanetta ja aktiivisuutta. Kyseisellä saitilla voi olla kymmeniä tai satoja rekisteröityneitä käyttäjiä, mutta vain murto-osa heistä kirjoittaa. En tiedä ehkäpä jotkut sitten vain rekisteroi itsensä sisään ja hehkutti,

    " mä kuulun pelimieskerhoon".

    Ehkäpä enemmän veikkaan että suurin osa tuli vain imemään tietoa joista on apua heille itselle ja ei  jaksanu osallistua keskusteluihin. Seurasin monen topiikin viestien määrää ja ketkä sinne kirjoitti. Laskelma yleensä piti paikkansa se mitä seurasin jos vertaisi taas kokonais määrää nähden se mitä foorumissa oli yhteensä käyttäjiä.

    Mutta katsotaan kuinka kauan tämä laiva pysyy pinnalla vai jäänkö sitä edes seuraamaan. Itse sain sellaisen kuvan että kapteeni hylkäsi uppoavan laivansa kertomatta sitä muille, mutta luin jostain että hän on kuulemma antanut myöhemmin selityksen sille. Toisaalta minua ei edes kiinnosta kyseinen motiivi enää. ( Tai no tuossahan hän kertoikin jo erimielisyyksistä ja että on löytänyt aivan uuden ns henkisenvalaistumisen )


    Tämä on eka viestini ja en ole tutustunut tämän saitin sisältöön sekä katsotaan jaksaako miten kauan viihtyä täällä. Olen nykyään enemmän omantien kulkija, teen ja opin asiat oman kädenkautta.
    Täällä on käyty edellisen foorumin lopettamisen vaiheet läpi, sangen perinpohjaisesti. Edellinen ylläpitäjä aparaatti kirjoittaa täällä vieläkin ja hän voi varmaan antaa tarvittaessa lisävalaistusta.

    https://pelimieskerho.palstani.com/t3-edellisesta-foorumista-ja-muuta

    Tervetuloa foorumille. Koitetaan kaikki yhdessä pitää tämä yhteisö aktiivisena, muuten katoan Suomi24:lle Laughing .
    avatar
    ­­­­­­­­­­


    Viestien lukumäärä : 51
    Join date : 06.10.2013

    Jäsen esittelyt  - Sivu 2 Empty Vs: Jäsen esittelyt

    Viesti kirjoittaja ­­­­­­­­­­ Su Loka 13, 2013 8:59 am

    ­­


    Viimeinen muokkaaja, Project Mielenrauha pvm Ma Joulu 02, 2013 6:52 am, muokattu 1 kertaa
    avatar
    Flashback


    Viestien lukumäärä : 5
    Join date : 14.10.2013

    Jäsen esittelyt  - Sivu 2 Empty Vs: Jäsen esittelyt

    Viesti kirjoittaja Flashback Ma Loka 14, 2013 1:41 pm

    Morjensta!

    Oon 21-vuotias jäbä kehä kolmosen ulkopuolelta. Game on ollut tuttu asia jo parin vuoden ajan, mutta vasta viimeisen vuoden ajalta olen huomannut huomattavaa kehitystä tapahtuvan. Lähinnä siitä syystä, että olen päässyt paremmin eroon AA:sta (approach anxiety jos joku ei tiennyt).

    RSD:n materiaalia olen lähinnä seurannut, joten mystery methodit yms. ovat ihan outoja. Eivätkä ne sinällään kiinnostakaan. Tavoitteenani on muun muuassa kehittää itsestäni mahdollisimman itsevarma tilanteessa kuin tilanteessa. Esimerkiksi baareissa pystyn hyvin lähestymään muijia, mutta päiväsaikaan ei ole läheskään niin itsevarma olo. Tästä syystä day game on jäänyt tosi vähälle.

    Tähänkin yksinkertainen ratkaisu on vain mennä sinne epämukavuusalueelle. Ei ole muuta vaihtoehtoa.

    Tulen kirjoittamaan jatkossakin aina silloin tällöin viestejä ja mahdollisesti myös raporttejakin jossain välissä. Sen verran hiljaista täällä näyttää olevan, joten yritän ainakin oman korteni kantaa kekoon.

    Toivottavasti myös muutkin alkavat aktiivisemmin kirjoittamaan!
    avatar
    Parabolic


    Viestien lukumäärä : 41
    Join date : 25.06.2013

    Jäsen esittelyt  - Sivu 2 Empty Vs: Jäsen esittelyt

    Viesti kirjoittaja Parabolic Ma Loka 14, 2013 1:49 pm

    Mistäpäin?
    avatar
    Flashback


    Viestien lukumäärä : 5
    Join date : 14.10.2013

    Jäsen esittelyt  - Sivu 2 Empty Vs: Jäsen esittelyt

    Viesti kirjoittaja Flashback Ti Loka 15, 2013 12:56 am

    En koe tarpeelliseksi ilmoittaa, mut yliopistokaupungista on kuitenkin kyse.
    avatar
    Fratzi


    Viestien lukumäärä : 1
    Join date : 29.12.2013

    Jäsen esittelyt  - Sivu 2 Empty Vs: Jäsen esittelyt

    Viesti kirjoittaja Fratzi Su Joulu 29, 2013 11:05 am

    Moikkelis!

    Olen 19-vuotias mies pääkaupunkiseudulta. En ole lukenut Gamea, mutta RSD:n materiaalia olen jo seurannut noin vuoden. Olen vielä aloittelia ja etsin wingmania Helsinkiin. Haluan oppia "cold-approachinin" ilman alkoholia ja olisi siistiä mennä yhdessä ulos pitämään hauskaa ja kokeilemaan kaikenlaista. Itse en tykkää niin paljon mistään rutiineista vaan enemmänkin "natural" gamesta.
    I-Ching
    I-Ching


    Viestien lukumäärä : 112
    Join date : 25.04.2013
    Ikä : 35

    Jäsen esittelyt  - Sivu 2 Empty Vs: Jäsen esittelyt

    Viesti kirjoittaja I-Ching Su Joulu 29, 2013 11:58 am

    Fratzi kirjoitti:Moikkelis!

    Olen 19-vuotias mies pääkaupunkiseudulta. En ole lukenut Gamea, mutta RSD:n materiaalia olen jo seurannut noin vuoden. Olen vielä aloittelia ja etsin wingmania Helsinkiin. Haluan oppia "cold-approachinin" ilman alkoholia ja olisi siistiä mennä yhdessä ulos pitämään hauskaa ja kokeilemaan kaikenlaista. Itse en tykkää niin paljon mistään rutiineista vaan enemmänkin "natural" gamesta.

    Tämä foorumi taitaa olla jo kuollut, suurin osa porukasta on siirtynyt tänne:

    http://www.tietoiseksi.com/

    Ylläpidän itse tuota foorumia muutaman kaverini kanssa, liity, jos kiinnostaa ja laita minulle yksityisviestiä siellä. Nimimerkkini uudella foorumilla on sama kuin täällä Pelimieskerholla.
    avatar
    isoZ


    Viestien lukumäärä : 2
    Join date : 30.08.2014

    Jäsen esittelyt  - Sivu 2 Empty esittely

    Viesti kirjoittaja isoZ La Elo 30, 2014 2:44 am

    Moro !

    hei, tässä noin 30v mies. I love day game, however I do mostly night game. I am looking for a good wingman in Jyväskylä, Tampere..drop me a message and let's see. I speak 5 languages, including Finnish, I do gaming only in Finnish in Finland, rarely on English and other language..
    Overall, Im a nice guy to be with, love analyzing and overthinking, as any Pua master does to explain things..

    isoZtheman (at) gmail.com



    I-Ching
    I-Ching


    Viestien lukumäärä : 112
    Join date : 25.04.2013
    Ikä : 35

    Jäsen esittelyt  - Sivu 2 Empty Vs: Jäsen esittelyt

    Viesti kirjoittaja I-Ching La Elo 30, 2014 3:03 am

    isoZ kirjoitti:Moro !

    hei, tässä noin 30v mies. I love day game, however I do mostly night game. I am looking for a good wingman in Jyväskylä, Tampere..drop me a message and let's see. I speak 5 languages, including Finnish, I do gaming only in Finnish in Finland, rarely on English and other language..
    Overall, Im a nice guy to be with, love analyzing and overthinking, as any Pua master does to explain things..

    isoZtheman (at) gmail.com




    Hi isoZ! This forum is no longer active, but me and my buddies started a new one. Go check it out!

    http://www.tietoiseksi.com/
    avatar
    isoZ


    Viestien lukumäärä : 2
    Join date : 30.08.2014

    Jäsen esittelyt  - Sivu 2 Empty ok

    Viesti kirjoittaja isoZ La Elo 30, 2014 3:25 am

    Kuitattu. Thanks for the info, I move now to the other forum.

    Smile

    Sponsored content


    Jäsen esittelyt  - Sivu 2 Empty Vs: Jäsen esittelyt

    Viesti kirjoittaja Sponsored content


      Kellonaika on nyt La Toukokuu 18, 2024 9:06 pm